.


photobucket

Wednesday, January 11, 2012

Majlis Bacaan Yassin / Tahlil Serta Penyampaian Sumbangan Untuk Warga Emas Sempena Hari Keputeraan Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan.

Majlis bacaan Yassin / Tahlil sebagai menjunjung kasih kepada Ke Bawah Duli Yang Di Pertuan Besar sempena Ke-Puteraan Ke Bawah Duli Yam Tuan yang ke 64 Tahun. Semoga Ke Bawah Duli Yam Tuan beroleh kesejahteraan dan juga Rakyat Negeri Sembilan. YB Dato' Mohd Kamil menggesa supaya lebih banyak program Masjid diadakan. Beliau juga menasihati agar sistem penyata kewangan masjid diperbaiki mengikut peraturan yang betul, beliau berasa dukacita sedikit bilangan masjid yang mempunyai rekod penyata kewangan tidak mencapai sasaran. Sempena Hari Ke-Puteraan beliau mendoakan kesejahteraan dan menjunjung kasih ke Bawah Duli Yam Tuan Besar Negeri Sembilan.

Penyampaian sumbangan JKKK kepada warga emas sebagai penghargaan dan terima kasih JKKK kepada yang telah membantu dan menyumbang kepada kampung. Sumbangan wang RM 300.00 kepada keluarga Encik Md. Din bin Yusuf yang kembalinya ke Rahmahtullah Saudari Rozilawati , iaitu anak perempuan beliau yang disampaikan sumbangan oleh Ahli Parlimen Tampin melalui Ketua UMNO Cawangan , Saudara Khalid Md Dah.


Gotong Royong Penduduk Kampung Memasak










YB Dato' Kamil sedang memberi ucapan majlis dihadiri sama oleh Ketua Pemuda UMNO Bahagian Tampin , Penghulu Mukim Gemencheh Tok Nal , Ketua - Ketua Kampung Mukim Gemencheh , Guru Besar S.K.S.D.


Jemaah yang hadir ...


Para Ibu yang turut serta ...


Barisan pemimpin sedang menjamu selera

No comments:

Post a Comment